torsdag den 7. maj 2009

Ting 1, 2, 3 og 4

Først skulle jeg oprette en Google-konto. Det var nemt, for det havde jeg allerede oprettet i forvejen.

Det næste var at oprette en weblog og det havde jeg også allerede gjort. Det er den jeg skriver på nu. Man kan også lave om på farver og skriftstyper.

Jeg bytter om på rækkefølgen i ting 3 og 4 fordi jeg kan bruge min iGoogle til at abonnere på RSS-feeds. De to ting havde jeg også leget med i forvejen. Jeg har også lagt en feed-reader på min hjemmepc i en sidebar. Det gjorde jeg mest for at teste bibliotekets feeds. Men som regel har jeg den slået fra.

I min iGoogle har jeg foruden abonnementer på RSS-feeds også tilføjet vejret, valutaomregner, kørselsvejledning og søgning i y-tube. Jeg har lavet om på baggrunden, så den er lidt pænere at se på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar