mandag den 18. maj 2009

Download fra Netmusik til mp3

Så fik jeg downloadet et stykke musik fra http://www.netmusik.dk/. Det gik nu ikke helt så gelinde, så jeg forsøgte med Hjælp på netmusk, men linket så ikke ud til at virke - fik bare en blank side. Endelig fandt jeg ud af, at svaret havde lagt sig langt nede på siden, så jeg måtte scrolle helt ned i bunden.

Det viste sig, at jeg skulle have opgraderet min media-player og at man først skulle afspille et stykke for at aktivere den og derefter bruge synkroniser i media-player programmet.

Jeg tror nu ikke, jeg kommer til at bruge netmusik så meget. Så vil jeg hellere have noget musik, der kan ligger der permanent. Og jeg har ikke brug for at høre det nyeste nye.

Øv, nu kom der en tordenbyge. Skulle ellers ud at købe fødselsdagsgave til mit barnebarn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar