søndag den 10. maj 2009

Mp3

Store Bededag havde vi et rigtigt indevejr, så jeg tilbragte en stor del af tiden med at lægge mine yndlings-cd'er på afspilleren, mest klassisk musik og mexicansk folkemusik. Det er fantastisk, hvor meget der er plads til.
Jeg er blevet rigtig glad for den.
Jeg har fundet ud af, at under DJ kan jeg vælge at få musikken afspillet i forskellige former for rækkefølge.
Jeg har endnu ikke prøvet at downloade fra nettet, men det kommer.
Desuden har jeg lagt et par hjemmevideoer på, en dias-serie og nogle billeder, men de er nu meget små.
Den kan også bruges til at optage lyd med, og der er indbygget mulighed for kalender og telefonliste.
Jeg har også fundet ud af at høre radio på den, så nu kan min gamle ghetto-blaster komme væk fra stuen. Den pyntede ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar