tirsdag den 8. september 2009

Google m.m.

For at prøve Google-translate smed jeg vores engelske reglement ind og bad Google om at oversætte den til dansk. Det var interessant!! Jeg prøvede også at gå den modsatte vej og bad google om at oversætte den danske til engelsk.

De andre ting i Google kendte jeg i forvejen, så dem har jeg ikke brugt tid på.

E-boks har jeg haft i flere år, som den opgave springer jeg nok også over. Jeg har allerede oprettet mapper og undermapper og scannet dåbsattest, pas og kørekort ind og lagt dem i boksen. Det er rart at kunne finde dem frem, hvis man skulle miste dem f.eks. på en rejse.

LinkedIn skal måske prøves. Men jeg synes jeg har nok at gøre med at følge med andre steder på nettet. Det tiltaler mig, at det ikke er sådan en, man bør tjekke ofte.

Wikipediaproblemet spøger stadig. Jeg er forbavset over, så mange der har været inde over diskussionen om, hvorvidt alle biblioteker bør være i den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar